2015. július 2., csütörtök

2. Évad 7. Fejezet: A rossz csap

Nos... Kérdeztem a facebook csoportban, hogy mit szólnátok egy yaoi szálhoz. Hát igen... Itt lesz! Ha esetleg nem bírod akkor hagyd ki Jin szemszögét és ugorj a következőhöz. :D

Jin szemszögéből:

Ebéd után kitalálták a fiatalok, hogy elmennek strandra. Nem tudom honnan van ennyi erőjük hiszen reggel volt tánc próba az új klipre... Én nagyon fáradt vagyok, de valakinek muszáj elmosogatni. Még Suga is elment velük pedig utálja a vizet. Csak én és NamJoon maradtunk, de ő most be van rám rágva. Tegnap jöttünk vissza és azóta talán ha egy szót szólt hozzám. Nem értem mi baja. Ha annyira beszélgetni akart volna velem csak csatlakoznia kellett volna hozzánk. De ő nem... Néha annyira hülye! Olyan mint egy kisgyerek! A kisgyerekek sose tudják egymással megosztani a játék autókat. Össze szedtem a tányérokat és a mosogatóhoz mentem. Betettem a tányérokat és nyitottam volna meg a vizet, de semmi nem jött.
- Fenébe! - csaptam le a nyitó kart.
Ez nem igaz... Már mondtam a cégnek, hogy szarakodik, de senkit nem érdekelt. Lassan fél éve rossz. Leguggoltam és kinyitottam az ajtót ami mögött a csap csövei vannak. Ehhez én nem értek. Sóhajtottam és fel álltam a földről.
- Valami baj van? - jött ki a szobájából Nam.
- Csak a csap... - sóhajtottam ismét. - Már megint nem jön belőle semmi.
- Megnézem. - jött beljebb a konyhába. - Van a nagyszoba szekrényben egy szerszámos doboz. - térdepelt le és kinyitotta a szekrény ajtaját. Megfordult és befeküdt a csap alá.
Azonnal a nagyszobába rohantam és megkerestem a szerszámos dobozt. A kezembe kaptam és vissza rohantam NamJoonhoz. Letettem mellé és ő azonnal keresgélni kezdett benne. A kezébe vett valamit aminek nem tudom a nevét és elkezdett valamit csinálna és annak se tudom a nevét, hogy éppen mit csavart, húzott, vagy ütött. Fel ültem a pultra és vártam, hogy kész legyen. Csak ültem és a lábam lógattam a pultról.
- Adj egy törlő rongyot. - parancsolt és kinyújtotta a karját.
Azonnal leugrottam a pultról és kerestem egy rongyot. Vissza léptem hozzá és a kezébe adtam. Még csinált valamit majd kijjebb csúszott és fel ült. Nagyon rossz helyen álltam, mert szegény éppen lefejelte a férfiasságom.
- S-Sajnálom! - ugrottam hátrébb. - Nagyon! Nem kellett volna oda állnom! - túrtam bele a fejembe.
- Nem baj... - állt fel. Megtörölte a kezét és felállt. Elpakolt és megnyitotta a csapot. - Működik...
A kezébe vette a ládát, majd a nappaliba ment és elpakolt. Elindult vissza a szobájába.
- Most ezt akarod csinálni?! - ordítottam utána. - Nagyon gyerekes vagy!
- És akkor mi van? - fordult vissza. - Miért nem hívod fel Junt?
- Istenem... - tettem a fejemre a kezem. - Most féltékeny vagy? - nevetettem.
- Igen. - olyan simán kicsúszott a száján a szó, hogy megdöbbentem. Nem is kicsit. - Csók nem volt köztettek?
- Most már tényleg elegem van! Hogy tud egy felnőtt férfi így viselkedni?! - ordítottam.
- Épp te mondod?! - jött vissza hozzám. - Barátok vagyunk... Lószart! - mögött mellkasba. - Ha már ott van egy fekete hajú énekes srác akkor passzolsz!
- Nem értem miért baj, ha beszélek másokkal! - ráncoltam a homlokom.
- Mert engem zavar!!! - ordított vissza teli torokból.
- Nem érdekelsz... - indultam el mellette, de nem hagyott sokáig menni mert elkapta a karom és magához rántott. A derekamra tette a kezét és a szemembe nézett. A jobb kezét az arcomra tette és cirógatni kezdte. Csak döbbenten néztem rá. Nem értem ezt az egész helyzetet. Ő Rap Monster és tudomásom szerint a lányokra bukik. Én Jin vagyok és én is a lányokra bukok! - N-Nam... - dadogtam el a nevét. - Mond, hogy csak képzelődök...
- Nem akarok neked hazudni... - oldalra döntötte a fejét és a számra tapadt.
A csókja egyszerre volt isteni és undorító. Valahogy ez nekem nem megy. A mellkasára tettem a kezem jelezve, hogy hagyja abba, de ő az érzékeny érintkezésből egy vad csókot csinált. Megállás nélkül csókolt. Éreztem a nyelve hegyét a nyelvemen. Nem szabad... Nem... Becsuktam a szemem és vissza csókoltam. Csak egy csók... Ettől nem dől össze a világ! Egyre hevesebb és durvábban csókolt. Elhajolt és a szemembe nézett a levegő vétel közben.
- Mi van kiscica...? - mosolygott gúnyosan. - Úgy csókolsz mint egy szűzlány...
A keze a nyakamra vándorolt és újra megcsókolt. Azonnal az egész nyelve a számba foglalt helyet. A hajamba markolt és megnyalta a szám.
- Folytathatnánk ezt máshol... - motyogtam.
- És mi lesz Junnal? - mosolygott.
- Ne... - hajtottam a nyakára a fejem. - Ne csináld ezt...
Hirtelen nyílt az ajtó és mi két méternyire ugrottunk ágymástól. Az ajtóra kaptuk a fejünket. A fiúk jöttek be rajta nevetgélve. Még időben... Nem tudom mit találtunk volna ki ha meglátják.
- Sziasztok! - nevetett Jimin és köszöntek.
- Sziasztok. - köszönt vissza Nam és a pultnak dőlt.
- Sziasztok... - motyogtam. Nagyon zavarban vagyok. Hogy fogják ezt fogadni a többiek? Én nem akarom, hogy elítéljenek! Ha csak vissza emlékezek MinHe szavaira két évvel ezelőttről... Vagy Sugára aki teljes mértékben elítélte a melegséget... Félek... Félek, hogy mi lesz ebből az egészből.
- Jól vagy Hyung? - kérdezte JungKook és elém lépett. Aranyosan mosolygott és biztatás képen a vállamra tette a kezét.
- Ja.. Igen! - mosolyodtam el. - Semmi bajom JungKook.
- Jó csak... Olyan fura vagy! - nevetett. - Sápadt vagy!
- Csak volt itt egy bogár. Tudod mennyire nem szeretem a rovarokat. - nevettem én is. - Viszont menj és szárítsd meg a hajad! Ti is! - förmedtem a többiekre.
- Igenis anya! - indult el a fürdőbe Jimin. Mögötte döcögtek a többiek. Suga bement a szobájába és NamJoon felé fordultam. Csak állt egy perverz mosollyal az arcán és engem nézett.
- Tényleg hófehér vagy. - kuncogott.
- Ezt nem tudhatják meg a többiek. - suttogtam.
- Nyugi. - lépett hozzám közelebb és arcon puszilt. - Tudom.



JungKook szemszögéből:

A medence szélén feküdtem. Istenem. Hogy lehet ilyen meleg ma? Jó, hogy eljöttünk a strandra. Kicsit megnyugodtam legalább. Annyira elegem van a szerelmes párokból. Mindenhol ott vannak! De szerencse a strandon nincs belőlük annyi.
- Minden oké Kooki? - kérdezte Suga.
- Ja... - ültem fel és kipattant a szemem. - Nem gondoltál arra, hogy gonosz legyél és elvedd más barátnőjét? - néztem a szemébe.
- Gondoltam rá... - kezdte az állát piszkálni a mutató ujjával és levette a napszemüvegét. - Miért?
- MiHi... Annyira idegesít, hogy együtt vannak! - torzult el az arcom. - Legszívesebben vizes pohárba fojtanám Hwot! Egyszerűen utálom! És szerintem ő is engem.
- Melyik fiú nem utálja a barátnője exét? - nevetett.
- Te utálod Markot? - vontam fel a szemöldököm.
- Mi Haeyel közös megegyezés alapján szakítottunk!
- Eddig nem azt mondtad, hogy te szakítottál vele? -ültem törökülésbe.
- Hagyj JungKook! - tette vissza a napszemüvegét.
Sóhajtottam, majd felálltam és körbenéztem. Hol vannak Jiminék? Elindultam a medence szélén és közben csak őket kerestem. A következő pillanatban azt vettem észre, hogy valaki vállon lök és a mély vízbe esek. A jéghideg vízbe süllyedek. Libabőrös leszek, majd észbe kapok. A víz alatt vagyok. Tompa hangok szűrödnek át. Felkapálózom magam a felszínre és mély levegőt veszek. Kinyitom a szemem és körbe nézek. Felnézek a partra és csodák csodájára a három jó madár áll a medence szélén és csurom vizes hajjal mosolyognak rám.
- Ez nem volt vicces! - csaptam rájuk a vizet. - Meg is sérülhettem volna!
- Édes istenem... - ült le és a lábát a vízbe lógatta Jimin. - Mi lenne ha nevetnél a helyzeten?
Nem mondtam semmit. Elkaptam a lábát és hátra löktem magam a faltól. Jimin háttal esett bele a vízbe. Elengedtem így könnyedén feltudott jönni a víz felszínére.
- Idióta! - csapta rám a vizet. - És ha beverem a fejem?! - vonyított.
V és J-Hope is beugrott a vízbe és szórakozni kezdtünk. V kitalálta, hogy ő vízi csúszdázni akar. Jimin nem igazán volt oda az ötletért és J-Hope is inkább passzolta. Fellifteztünk TaeHyungal a legmagasabb csúszdára, majd sorban álltunk. Még két ember volt előttünk amikor a korláthoz jutottam és letudtam nézni. A szív baj kapott el.
- T-TaeHyung! - szóltam a mögöttem állónak. - Biztos ezt akarjuk? - néztem rá.
- Nem vészes! - tette a vállamra az állát. - Te ülsz, majd elől.
- Miért?! - fordultam teljesen felé.
- Mert! Fiatal vagy...
- És pótolható... - motyogtam el. - Mindig ezt mondjátok!
- Mert szeretünk! - mosolygott.
A számra haraptam és előre fordultam. A két ember eltűnt előlünk. A kis lámpa a csúszdánál zöldre váltott. Beültünk. V felhúzta a lábát és közé ültem. Megfogta a lyuk feletti csövet és várt arra, hogy azt mondjam mehetünk.
- Mit vállaltam... - motyogtam és sóhajtottam. - Mehetünk.
Amint kimondtam elindultunk. Villám gyorsan kezdtünk lefelé száguldani. Én a félelemtől ordítottam teli torokból, V meg az élvezet miatt. Mit szeret ezen?! Ez borzalmas! A harmadik kanyar után úgy mentünk lefelé mintha zuhannánk, majd megpillantottam a fényt. Tudtam, hogy ez fájni fog. Rohant gyors sebességgel értünk be a medencébe. V rám esett szóval megkellet várnom még ő felmegy a víz tetejére.
Amint fent volt én is felmentem, majd elindultam kifelé. Jimin, J-Hope és Suga ott álltak és röhögtek rajtunk. Főleg rajtam. Magamat ölelgetve mentem kifelé.
- Jól vagy kölyök? - nevetett Suga.
- Nem! Ez borzalmas volt! - léptem ki.
- Szerintem vicces volt nevetett V. - Megyünk még egyet? - fordult felém.
- Nem! - indultam a cuccunk felé. - Szerintem eltört pár bordám...
Egy darabig még fürödtünk. Pár percre még Suga is bejött a vízbe miután ettünk egy - egy pizzát. Egy óra elteltével már indultunk is haza. Megtörölköztünk és átöltöztünk. Sugának van a legrégebb ideje jogosítványa, de kocsija sajnos nincs, ezért muszáj volt kölcsön kérnie Jin kocsiját. Jin úgy döntött, hogy hét személyes kocsit vesz. Szerintem jó ötlet volt, mert legalább mint a heten kényelmesen beférünk. J- Hope ült be Suga mellé miután bepakoltunk a csomagtartóba. Hárman ültünk mögéjük. Mint mindig én ültem középen. Hamar haza értünk.
- Sziasztok! - nevetve rontottunk be a lakásba.
- Sziasztok. - köszönt nekünk Rap Monster.
- Sziasztok... - szinte már suttogott Jin.
Olyan fehér szegény arca. Valami baj történt?
- Jól vagy Hyung? - oda léptem hozzá. A vállamra tettem a kezem és mosolyogtam rá.
- Ja.. Igen! - mosolyodott el. - Semmi bajom JungKook.
- Jó csak... Olyan fura vagy! - nevettem. - Sápadt vagy!
- Csak volt itt egy bogár. Tudod mennyire nem szeretem a rovarokat. - nevetett ő is. - Viszont menj és szárítsd meg a hajad! Ti is! - förmedt ránk.
- Igenis anya! - indult el Jimin.
Utána mentünk. Suga a szobájába és bevágódtunk a fürdőszobába. Bezártam az ajtót addig pedig J-Hope bedugta a hajszárítót, majd szárítani kezdte Jimin haját. Amint Jimin kész volt jött V, utána én. A hajamat szárította és közben a kezével borzolta, hogy mindenhol megszáradjon. Vajon mit csinálhat MiHi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése